Blue Glide/fietscomputer

Eindelijk was het dan zover, gisteren kon ik na vele weken wachten m'n Blue Glide (hij was wel zwart!) ophalen. Prachtig: mooie remmen, lekker zitje etc. Het was wel even wennen, vooral het sturen, ik zwabberde nogal heen en weer (wie heeft daar ook last
van?, maar als ik me ontspan gaat het goed (therapie?). Over spierpijn zullen we het maar niet hebben, alle begin.....
Ik zit echter met een paar problemen: - Hoe bevestig ik mijn Sigma BC500 fietscomputer op de fiets, de bedrading is tekort om hem aan het stuur te bevestigen.
- Wat is de beste oplossing om een goed voorlicht te krijgen en (ook nu weer) hoe moet je dat aansluiten.
- De banden die erop zitten vind ik nogal breed wie weet daar iets meer van af?
Verder hoop ik er vele jaren met plezier mee te fietsen.
groetjes,
Ferdinand