Re: op zoek naar een fiets

>Matthijs de Vries wrote:
>
>-knip-
>
>Nou, de Blue Glide is er ook met een hydraulisch/pneumatisch veersysteem
>en die veert
>erg lekker. De Street Legal heb ik een hele tijd bereden en heb ik pas
>weggedaan (snik)
>toen ik op mijn eigen fietsen ging rondrijden. Die stugge vering heb ik altijd
>uitmuntend gevonden. Daar het hier gaat om trekrubbers en niet de bekende
>Flevorubbers,
>is waarschijnlijk het gebruik van een hydraulisch veerelement niet
>uitvoerbaar. Wel is
> [...]

Je kunt natuurlijk heel lang discusieren over hoe en wat nou precies het
beste is. Maar als het tijd wordt om de gedachte te toetsen aan de
praktijk, kom dan eens langs bij Twigt Ligfietsen. Hier staan 25 fietsen
klaar voor een proefrit door een prachtig duingebied. Stug geveerd, soepel,
hoog, laag, M5, Speedliner en vele andere.

Tot ziens

Nol Twigt