Re: your mail

fROm René Voorburg:

> Even een snel vraagje dat misschien niet echt op deze lijst thuis hoort:
> kan ik op de fiets bij Moerdijk langs de A16 het water (Hollands Diep oid?)
> over? If not moet ik zo nogal om rijden (Voorburg naar Oosterhout NB) en
> daar heb ik met dit weer weinig zin in....

Ja ...
je kan met de fiets de moerdijk brug over

Voorburg -> delft -> rotterdam -> dordt -> moerdijk -> ??? -> oosterhout

k heb zelf het stuk delft -> R'dam en R'dam -> moerdijk met enige regelmaat
gefietst , dus als je wat route info wil, laat even weten
	Gerhard,  < at jason.nl>   == The Acoustic Motorbiker ==
 --
   __O	If your watch is wound, wound to run, it will
 =`\<,	If your time is due, due to come, it will