Nieuw lid

Hallo allemaal

Zoals gebruikelijk is op vele mailinglists, een korte intro van mij.
Ik heb ongeveer twee jaar geleden mijn eerste ligfiets ervaring gehad
tijdens een dagtocht bij de Liggende Hollander in Eindhoven. Hiervoor
had ik een Flevotrike gevraagd, maar daar kon ik niet goed mee overweg
want ik kreeg de hele tijd kramp in mijn bovenbenen. Ik heb toen de
tocht gereden op een CC Rider (bleek achteraf wel gemakkelijk voor het
maken van foto's). Na afloop heb ik toen nog op wat andere fietsen
gereden, waaronder de Challenge Hurricane. Op deze fiets werd ik op
slag verliefd, en heb 'm meteen 1 week gehuurd om te proberen of
het nou echt wel iets voor mij was. Nu, dat beviel dus bijzonder goed,
alleen moest ik natuurlijk nog effe doorsparen. Vorige week heb ik 'm
dan eindelijk besteld, en over twee weken wordt hij dan afgeleverd.
Dan zal ik vele kilometertjes gaan maken.

Tot zover dan mijn intro.

Groet,

                            -martin-