Re: Monte CarloRe: Monte Carlo

>Mailtje aan Vredestein en reactie...
>Klopt het dat die DD versie beter is?!

     ten

Monte
>>> Carlo's (37?-406), op een Challenge Hurricane, gebeurde het mij dat de
wang
 KNIP KNIP

Een mij helaas ook overkomen gebeuren, Zomer 1997 twee splinter nieuwe
banden (monte carlo) gemonteerd. Voorband scheurde na 250 km, in
duitsland,
paralel aan de rand van de velg 3 centimeter. Maat 37-406 niet te krijgen.
Voorspatbord gedemonteerd, kinder ATB band erop, wel weer rijden maar nu,
zo nu en dan met nat kruis. Na 660 km begaf ook de achterband 35-559 het,
zeker tien cm lange scheur paralel aan de rand van de velg. Zit nu een
michelin op. Kortom vijfentwintig straf punten voor de Monte Carlo

p.g.a.braspenning at uni4nn.iaf.nl
http://www.iaf.nl/Users/Pebra