Re: Monte Carlo

peter braspenning <p.g.a.braspenning at uni4nn.iaf.nl> schreef:
> Een mij helaas ook overkomen gebeuren, Zomer 1997 twee splinter nieuwe
> banden (monte carlo) gemonteerd. Voorband scheurde na 250 km, in
> duitsland,
> paralel aan de rand van de velg 3 centimeter. Maat 37-406 niet te krijgen.
> Voorspatbord gedemonteerd, kinder ATB band erop, wel weer rijden maar nu,
> zo nu en dan met nat kruis. Na 660 km begaf ook de achterband 35-559 het,
> zeker tien cm lange scheur paralel aan de rand van de velg. Zit nu een
> michelin op. Kortom vijfentwintig straf punten voor de Monte Carlo

Hmm. Het voorbandje van mijn Amigo begint nu ook een scheur te vertonen,
aan de rand van de velg, en inderdaad, er staat ook 'vredestein Monte Carlo'
op :-(
Heeft het ongeveer een jaar uitgehouden (met zo'n 10 km per werkdag) -
net zoals het bandje waarmee de fiets werd afgeleverd, vermoedelijk ook
een M.C., dat het dus een jaar geleden op vergelijkbare wijze begaf...

Axel.
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group