RE: Even voorstellen

Welkom op de lijst en gefeliciteerd met je Flevo Amigo. Heb je deze fiets
overigens nieuw gekocht of tweedehands. Ik rij zelf ook op een Amigo en heb
deze 1 jaar geleden bij flevobike in Dronten gekocht. Ik ben zelf 1.99 meter
lang en de fiets die voor mij klaar stond bleek dus toch te klein. Ter plekke
werd er toen een nieuwe fiets voor mij opgebouwd waarbij de aluminium balk op
maat werd gezaagd. Het frame inkorten is dus zondermeer mogelijk. Een goede
verstekzaag is hierbij natuurlijk wel noodzakelijk. Mijn stoeltje staat nu ver
naar achteren bijna op het einde van de balk. Ik heb trouwens het aluminium
stoeltje (made by fokkker) en niet het stoeltje van het nieuwe model.
Ik ben zelf erg tevreden over de Amigo. Het sterkste punt vindt ik het grote
comfort en de (in mijn ogen) mooie vormgeving (lijkt een beetje op de nog niet
verkrijgbare Greenmachine). Ik heb zelf het voorwiel en stuur zo ver mogelijk
naar oren gezet waardoor de fiets een stuk stabieler werd. Zoals jij zelf zegt
 vindt ik ook het voortandwiel wat te klein. Ik heb de versnellingen dan ook
vrijwel altijd in de hoogste regionen staan en moet dit blad nog een keer
vervangen.

Groeten,

Rob Reijers