Re: Zweetrug

On 21 Jul 97 at 11:12, TwigtLigfietsen wrote:

> Wij verkopen 2 soorten ventilerende zitkussens. Kom maar eens kijken
> en proberen (in Bergen aan Zee).

... en kopen ;-).

Ik denk dat iedere ligfiets(er) dat probleem wel kent, de een wat
meer dan de ander. Fietsen met dichte stoelen zijn daarbij in het
nadeel. Die moeten het echt hebben van de bekleding. De truuk is dus
dat je een matje moet hebben met een heel open structuur. Zelf heb
ik een Flevobike met een schuimrubber mat (= standaard). Op de hoek
van de straat zweet ik al.
Nu heb ik zaterdag bij Flevobike een matje gekocht van de
Fifty-Fifty en die op maat gemaakt (hij is iets groter en hier en
daar breder/smaller, maar past prima). Ik moet zeggen dat dit erg
prettig spul is. Ik weet niet hoe het heet, je kunt het even
navragen op flevobike at pi.net. Het zweet veel minder en veert
bovendien iets. Kosten 35 gulden.

Groeten,
--