Een wagen volgeladen

Hallo,

Dit jaar wilden we eens wat verder op vakantie dan de fiets ons in een week
kan brengen, dus maar met de auto. Wel wilden we onze twee Flevobike Racers
meenemen. We hebben een Renaultje Twingootje.

Ik heb de achterbank uit de auto gehaald.
Uit de fiets heb ik het achterwiel losgemaakt.
Daarna heb ik de fiets op de middenas losgemaakt.
Het voorstuk heb ik met het wiel tussen de vork van het achterstuk gezet en
het geheel met spinnen vastgetrokken.
De twee fietsen staan in de breedte direct achter de voorstoelen en zijn
extra vastgesjord.

Zo hebben we twee Flevobikes + alle kampeerspullen in een piepklein autootje
gekregen. Voor korte stops kunnen we alle spullen aan en de fietsen in de
auto laten.

Hiermee komt de discussie over fietsendragers voor ligfietsen wel in een
andere discussie te staan, toch?

Ik zal een keer een fotootje van de opvouwconstructie op mijn homepage plaatsen.

Groet,
Erno
Lees je HeT al?
www.dra.nl/~het

Nieuwste HeT? Nummer 17 van 19 juli 1997.