Goedgekeurd krulslot

Voor mijn (lig)fiets zoek ik een  kabel-krulslot. Zo'n  ding dat je bij een klas
sieke fiets pal onder je zadel op de daar zittende bout monteert. Een dergelijk slot biedt m.i. voor een ligfiets maximaal gebruikscomfort: een ringslot kan je niet makkelijk
monteren en moet je  dus iedere keer los meeslepen en/of uit je tas halen. Nu  wil mijn verzekeraar alleen sloten met een oranje ART (ANWB,  RAI, RNO)-sticker accepteren. Ik kan ze tot nu toe in de winkel  niet vinden.

Wie weet welk krulslot (merk, type, ev  prijs) een dergelijk oranje goedkeuringslabel heeft?

Graag even een belletje (overdag 024-3299667, 's avonds 030-2870847) of  een mailtje (adb at tip.nl)

Andre de Boer