Re: Vraag over M5 Street Legal en Magura remmen

Hans.tenBerge at EHV.CP.philips.com wrote:

> Hallo ligfietsers,
>
> Sinds een week heb ik mijn M5 Street Legal. Heerlijke fiets en de eerste
> proef ritjes waren fantastisch. Max 40 KM pu en gemiddeld rond de 30 km/u.
>
> Alleen ik heb een probleem met de voorrem. Dit is een hydrolische MAGURA
> rem. Er zit niet voldoende olie in of hij is lek.
>
> Weet iemand welk type olie hier in mag/kan en hoe je deze afvult.
> Is daar een handleiding voor te vinden? Of kan iemand met ervaring mij hier
> iets van vertellen.

Het soort olie dat voor deze rem gebruikt kan worden is groene minerale
olie van TOTAL, type LHM plus. ongeveer Fl. 15,00 per liter.
Verder hebben wij bij Optima Cycles in Haarlem nog steeds een stapeltje
onderhoudsboekjes van Magura te geef.
Op twee manieren te verkrijgen:
- af te halen in de Doelstraat 7 zw. te Haarlem
- stuur een voldoende gefrankeerde aan jezelf geadresseerde envelop van
min. 25x15 cm naar: OPTIMA CYCLES, Doelstraat 7 zw. 2011 XA Haarlem.
Wij sturen het boekje dan op.

Verder zijn in onze winkel reparatie en vulsets te koop voor ong. Fl.
55,00.

M.vr.gr.

Michael, OPTIMA CYCLES
023-5341502