Re: verende voorvorken

Frans van Eck wrote:

> Voor mijn zelfbouw fiets (laag model) zoek ik een verende voorvork voor een
> 20" wiel. Wat is hiervoor verkrijgbaar?

De Firma Kangaroo heeft 20" elastomeer geveerde voorvorken, welke tevens
voorzien kunnen worden met adaptors voor schijfremmen van ondermeer
Sachs. Wij hebben goede ervaringen met deze voorvorken.

> In de eerste instantie was ik van
> plan een Marzocchi XC 700 af te zagen op de goede maat. Er zitten daar toch
> al gaten in.

Dit is eveneens een oplossing.

> Weet iemand soms een leverancier voor Formula schijfremsets in
> nederland? Ik heb alleen een duitse leverancier gevonden die een enkele
> unit verkoopt voor DM 425.

Wij van OPTIMA CYCLES kunnen deze evenals de Kangaroo voorvorken ook
leveren, bel even (023-5341502) voor prijzen etc.

Michael
OPTIMA CYCLES, Haarlem.