Versnellingen op Dragon

	Hallo

Ik ben gisteren even bij jullie langs geweest om te kijken naar een
ligfiets. Ik twijfel nog tussen een Condor en een Dragon. Dit
voornamelijk gezien mijn beperkte lengte.
Op dit moment gaat mijn voorkeur naar de Sachs Neos 24V in combinatie
met een micro drive triple voorblad.
Kunnen jullie mij vertellen hoe de 8 speed opgebouwd is ? Daarbij
zijn vooral de tussen liggende kransjes van belang.
Ik heb helaas zwakke knieŽn en daarom is het voor mij belangrijk om
altijd een vrij hoog trap ritme te handhaven. Ik ga er nu van uit dat
de micro drive een 42-32-22 is.

     Groeten Rik