Re: verende voorvorken

On 23-Jul-97, Frans van Eck wrote:
>Voor mijn zelfbouw fiets (laag model) zoek ik een verende voorvork voor een
>20" wiel. Wat is hiervoor verkrijgbaar? In de eerste instantie was ik van
>plan een Marzocchi XC 700 af te zagen op de goede maat. Er zitten daar toch
>al gaten in. Weet iemand soms een leverancier voor Formula schijfremsets in
>nederland? Ik heb alleen een duitse leverancier gevonden die een enkele
>unit verkoopt voor DM 425.
Voor de Formula schijremmen moet je bellen naar 071-5322306.
En wat die afgezaagde voorvork betreft van Marzocchi. Nieet doen.
Dat ding ias daarna nooit meer zo stevig. Ga op zoek naar een 20"
voorvork. Ik weet dat ze bestaan, want er rijden ook kleine kids op
ATB's
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter