bestuurbaarheid Flevo-lookalike

Hoi
Een collega van mij heeft een Flevo-lookalike gemaakt en vraagt zich
nu iets af.
Hij heeft een set 28" wielen en hij vraagt zich af of hij een betere
bestuurbaarheid heeft met kleinere wielen. Zelf dacht ik wel, maar
ik weet het niet zeker. Dus vandaar deze vraag.
En waar kan hij kleine wielen (24") kopen, die betaalbaar zijn.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter