LF routes (was:intro van mezelf, gezocht houten zitschelp)

*** Resending note of 25/07/97 09:11
livien pelgrims schreef:
>In Vlaanderen zijn momenteel een groot aantal fietsroutes gebundeld in 2
>boekjes
>(landelijke fietsroutes) bestaat iets dergelijks ook in Nederland?

Ja die bestaan in Nederland ook. De Belgische en Nederlandse sluiten
zelfst op elkaar aan. Ook in Nederland zijn ze gebundeld in twee boekjes
Een voor Noord en Midden Nederland en een voor Midden en Zuid Nederland
(Midden Nederland zit dus in beide boekjes).

Vraag van mijn kant: Wat is de logica achter de indeling van de Belgische
LF boekjes?

mvg tc