intro van mezelf, gezocht houten zitschelp

hallo beste ligfietsfanaten,
hier nog een bericht uit Antwerpen,
ook hier is het ligfietsvirus doorgedrongen.
Ikzelf heb 2 ligfietsen gebouwd met vrij goede rijeigenschappen.
Om het rijcomfort te verhogen ben ik op zoek naar een goede
houten zitschelp (goed hoog doorlopend, ik ben nl nogal groot)) voor een
zachte prijs
(ca 1000 BF of 50 fl) Kan iemand mij daarbij helpen?
In Vlaanderen zijn momenteel een groot aantal fietsroutes gebundeld in 2
boekjes
(landelijke fietsroutes) bestaat iets dergelijks ook in Nederland?

		groetjes