Re: gezocht houten zitschelp

Hallo Livien,
Ik ben ook bezig met het (op) bouwen van een ligfiets. Met houten
zitje. Dat heb ik besteld bij Danny Siepman van Zephyr ligfietsen in
Colijnsplaat. Dichter bij Antwerpen dan bij Nieuwegein waar ik woon.
Hij maakt de zitjes  op maat.
Zijn e-mail-adres is: d.siepman at pi.net

Bekijk ook eens zijn homepage: http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

> In Vlaanderen zijn momenteel een groot aantal fietsroutes gebundeld in 2
> boekjes
> (landelijke fietsroutes) bestaat iets dergelijks ook in Nederland?

Ja in Nederland zijn er ook veel fietsroutes. Boekjes daarover zijn
te krijgen bij de ANWB, de Nederlandse toeristenbond.
Even opgezocht:
in Goes (of er dichterbij een is weet ik niet, tot mijn spijt moet ik
erkennen dat mijn parate topografische kennis van Zeeland te kort schiet.).
Mischien weet iemand anders meer.
ANWB/VVV
Stationplein 3
4461 HP Goes