Re: Goedgekeurd fietsslot

>Date: Tue, 22 Jul 1997 09:30:52 +0200
(een beetje laat antwoord door technische problemen en ziekte)

>Voor mijn (lig)fiets zoek ik een  kabel-krulslot.
Inderdaad handig weg te werken

> Nu  wil mijn verzekeraar alleen sloten met een oranje ART (ANWB,  RAI,
RNO)-sticker accepteren. >Ik kan ze tot nu toe in de winkel  niet vinden.

Zijn er als het goed is ook niet. (te makkelijk door te knippen en zo)

>Wie weet welk krulslot (merk, type, ev  prijs) een dergelijk oranje
goedkeuringslabel heeft?

Meestal neemt een verzekering genoegen met een slot met genummerde sleutels
(in verband met inlevering daarvan)
Zelf heb ik een "BUFFO" slot, van het iets duurdere type. De goedkoopste had
namelijk geen nummers op de sleutels.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Sliedrecht