Re: LF routes Vlaanderen

*** Resending note of 26/07/97 13:21
livien pelgrims schreef:
>wat betreft de logica achter de Belgische LF boekjes (ringmappen):
>Wat vlaanderen betreft is er:
>Landelijke Fietsroutes: beschrijving van LF38d, LF9a,LF2a,LF35B,LF30b
>VLaanderen Fietsroute:samenstelling uit diverse LF's zodat een 'Ronde
>van Vlaanderen wordt gemaakt

Begrijp ik het goed dat het boekje Vlaanderen Fietsroute een subset van
Landelijke Fietsroutes is?

In mijn Nederlands Landelijke Fietsroutes deel twee (Zuid NL) boekje
Staat een overzichts kaart van de routes in vlaanderen. Daar staan
ingetekend:
  - LF1  (Brugge - Knokkebrug)
  - LF2  (Huibergen  NL - Elshout - Niel - Leuven)
  - LF5  (Brugge - Gent - Walem - Beerse - Arendonk - Kaulille - Thorn)
  - LF6  (Knokkenburg - Scheldebeke - Leuven - Maastricht NL)
  - LF7  (Thorn - Berg - Kanne)
  - LF11 (Achel NL - Bocholt Berg)
  - LF28 (Elshout - Turnout - Arendonk)
  - LF30 (Oudenburgessluis - Melle - Avelgem)
  - LF35 (Baarle - Turnhout - Hodonk - Diest - Sint-Truiden)
  - LF38 (Oost Zeeuws Vlaanderen NL - Temse - Scheldebeke)
  - LF50 (Loenhout - Nijlen - Zichem)

Dit zijn meer routes zijn jij noemt. Zijn deze niet beschreven?

>Vraag van mijn kant: zijn de LF 's in Nederland bewegwijzerd?

Niet allemaal. De bewegwijzerde routes zijn:

LF1  Noordzee route, Den Helder - Frankrijk
LF2  Maasroute, Arnhem - Maastricht
LF4  Midden-Nederlandroute, Den Haar Enschede
LF10 Waddenzeeroute, Callantsoog - Nieuweschans
LF13 Schelde-Rheinroute, Middelburg - Venlo - Duisburg
LF14 Saksenroute, Lauwersoog - Enschede
Rondje Twente

In voorbereiding (Volgens 6e druk 1996):
Alkmaar - Zwolle - Enschede
Holwerd - Zwolle - Arnhem - Emmerich

Ik tik even een paragraaf over:
Van de bewegwijzerde LF routes zijn gidsen {\`a} f10,- verschenen met
ondermeer informatie over de worden van het landschap,
bezienswaardigheden langs de route en overnachtingsmogelijkheden.

Groetjes, Toni