Re: LF routes Vlaanderen

hallo Toni,
wat betreft de logica achter de Belgische LF boekjes (ringmappen):
Wat vlaanderen betreft is er:
Landelijke Fietsroutes: beschrijving van LF38d, LF9a,LF2a,LF35B,LF30b
VLaanderen Fietsroute:samenstelling uit diverse LF's zodat een 'Ronde
van Vlaanderen wordt gemaakt
Elk boekje kost ca 20fl en is uitgegeven door Grote Routepaden
ism met VVV's
Ook voor Wallonie zijn er 2 dergelijke boekjes (ringmappen) uitgegeven

Vraag van mijn kant: zijn de LF 's in Nederland bewegwijzerd?

			groetjes