Re: LF routes Vlaanderen

Toni schreef daarop:
>Niet allemaal. De bewegwijzerde routes zijn:
>
>LF1  Noordzee route, Den Helder - Frankrijk
>LF2  Maasroute, Arnhem - Maastricht
>LF4  Midden-Nederlandroute, Den Haar Enschede
>LF10 Waddenzeeroute, Callantsoog - Nieuweschans
>LF13 Schelde-Rheinroute, Middelburg - Venlo - Duisburg
>LF14 Saksenroute, Lauwersoog - Enschede
>Rondje Twente
>
>In voorbereiding (Volgens 6e druk 1996):
>Alkmaar - Zwolle - Enschede
>Holwerd - Zwolle - Arnhem - Emmerich

De route Emmerich - Arnhem - Zwolle - Holwerd was in januari van dit jaar al
tot aan Zwolle bewegwijzerd. Alleen is met het bewegwijzeren van de route
ook de route gewijzigd, en kom je nu niet meer in Zwolle maar in Kampen uit.
Toen ik dus van uit Zwolle naar Arnhem wilde fietsen, moest ik het eerste
stukje aan de hand van de beschrijving doen. Plotseling stuitte ik op een
bord LF3 en kon ik de route verder zonder boekje volgen. Ik kreeg het idee
dat de route ook een beetje commercieeler was aangelegd. In sommige
plaatsjes reed je midden door de winkelstraat (betalen zeker mee aan de
bordjes) terwijl in Deventer het centrum zo ver mogelijk werd gemeden
(willen zeker niet betalen), en zo ook het NS-station (terwijl je daar in de
beschreven route toch echt langskomt). En dat terwijl ik ongeveer
vastgevroren op mijn fiets zat, en verder met de trein wilde/ben gegaan.
Ik denk dat je nu wel helemaal naar Holwerd kunt fietsen langs deze
bewegwijzerde route.

Groetjes,
Gerben-Jan
Ik weet ook nog steeds niet waar ik zo'n boekje op mijn fiets moet laten.
Zo'n boekenstandaard aan een onderstuur stuurt zo moeilijk.