Re: LF routes Vlaanderen

Gerben-Jan schreef:

> Ik weet ook nog steeds niet waar ik zo'n boekje op mijn fiets moet laten.
> Zo'n boekenstandaard aan een onderstuur stuurt zo moeilijk.

Mijn oplossing is deze. Ik kopieer de relevante paginas uit het boekje met
een tweevoudige vergroting. Vervolgens knip en plak ik deze kopieen tot
mijn route in de juiste volgorde ontstaat. Deze kopieer ik dan weer. De
resulterende bladen gaan in een doorzichtige plastic hangmap met een
touwtje om mijn nek. (hoe heet zo iets?) Al ligfietsende kan ik de zaken zo
zonder leesbril raadplegen.

Voorts wat betreft route LF3. Deze is volgens mij al ruim drie jaar geleden
bewegwijzerd. Mijn vrouw en ik hebben op weg naar de Ardennen deze route
vanaf Doesburg tot Maastricht gevolgd. Op een aantal plaatsen in Limburg is
de situatie inmiddels gewijzigd door dijken en bruggenbouw, zodat men de
woestijn wordt ingestuurd.

Ook route LF6 is volgens mijn gegevens bewegwijzerd.

Vr gr JEB
Joop E. Blom