Re: LF routes Vlaanderen

----------
hallo Toni,
om even op je vraag terug te komen betreffende de LF boekjes in Vlaanderen.
Ik heb het boekje 'Landelijke Fietsroutes i n Vlaanderen' nog eens bekeken,
en
in de inleiding staat:
"deze topogids beschrijft volgende NIEUWE Vlaamse landelijke Fietsroutes
van
dit netwerk..."
Jouw informatie is dus correct de andere routes zijn er ook nog maar staan
dus
niet in dit werkje (waar dan wel??????)
Wat betreft de 'Vlaanderen Fietsroute' is het niet helemaal correct te
stellen dat
deze route een subset is van de LF's, vermits slechts ten dele LF's gevolgd
worden, anders zou wellicht geen 'ronde' kunnen worden verwezenlijkt.
Meer weet ik ook niet, ik heb zelf nog maar een heel klein stukje van de
LF2 (stedenroute) rond Antwerpen gereden en dat viel best mee.

		Groetjes	Livien