Re: LF routes Vlaanderen

Joop E. Blom schreef:

>Mijn oplossing is deze. Ik kopieer de relevante paginas uit het boekje met
>een tweevoudige vergroting. Vervolgens knip en plak ik deze kopieen tot
>mijn route in de juiste volgorde ontstaat. Deze kopieer ik dan weer. De
>resulterende bladen gaan in een doorzichtige plastic hangmap met een
>touwtje om mijn nek. (hoe heet zo iets?) Al ligfietsende kan ik de zaken zo
>zonder leesbril raadplegen.

Zoiets heb ik ook al wel eens geprobeert, maar dan vliegt zo nu en dan de
kaart in mijn gezicht. Of bind je de onderkant ook nog ergens aan vast?

>Voorts wat betreft route LF3. Deze is volgens mij al ruim drie jaar geleden
>bewegwijzerd. Mijn vrouw en ik hebben op weg naar de Ardennen deze route
>vanaf Doesburg tot Maastricht gevolgd.

Het stuk vanaf zeg arnhem tot aan maastricht was al een hele tijd
bewegwijzerd, het stuk naar boven toe is pas kort geleden gedaan. De hele
route heet wel LF3 maar in de boekjes met uitgebreidere informatie wordt de
route in 2-en gesplits, en heet de bovenste helft anders als de onderste.

>Op een aantal plaatsen in Limburg is
>de situatie inmiddels gewijzigd door dijken en bruggenbouw, zodat men de
>woestijn wordt ingestuurd.

Erg vervelend zeg, van die opeens ophoudende routes. Zullen ze dat
binnenkort weer gaan aanpassen.

Groetjes Gerben-Jan