Re: LF routes Vlaanderen

*** Resending note of 28/07/97 18:06
Livien schreef:
>"deze topogids beschrijft volgende NIEUWE Vlaamse landelijke Fietsroutes
>van dit netwerk..."
dus

De praktijk in Belgie is dus net andersom dan in Nederland. Eerst worden
de routes bewegwijzerd en daarna in boekvorm uitgegeven.

Er zijn de boekjes worden niet per regio uitgeven maar per set nieuwe
routes. Dat betekend dat ik de hele set moet kopen als ik de routes in
de (wijde) omgeving van Turnout wilhebben. Jullie Belgen konden het
weer niet laten om gierige Ollanders te pesten 8-).

Hoewel de routes over het algemeen goed uitgepijld zijn heb ik toch graag
een kaartje voor het geval ik toch te weg kwijt raak (Is me bij Brecht,
LF50 en Kappelen LF2 overkomen) Of een alternatieve route wil nemen.

>Meer weet ik ook niet, ik heb zelf nog maar een heel klein stukje van de
>LF2 (stedenroute) rond Antwerpen gereden en dat viel best mee.

Ik heb stukjes van LF2, LF35 en LF50 gereden. Zeer mooie routes en de
fietspaden in Belgie worden ook steeds beter. Daarom wil ik in een
vakantie via de LF's Belgie eens gaan bekijken, bijvoorkeur met kaarten.

mvg tc