Re: LF routes Vlaanderen

>  laten.
etc
etc

> Zoiets heb ik ook al wel eens geprobeert(d, JEB), maar dan vliegt zo nu
en dan de
> kaart in mijn gezicht. Of bind je de onderkant ook nog ergens aan vast?

Ah, juist, dat gebeurde mij ook met mijn A4 lange haverzak. Die heb ik dus
met plastic tape in tweeen gedeeld. Voorts een knijphaakje, zoals ook
gebruikt wordt om hand- en theedoeken snel te kunnen ophangen, onderaan
bevestigd en dat knijphaakje in mijn hemd vastgeknepen.

> Erg vervelend zeg, van die opeens ophoudende routes. Zullen ze dat
> binnenkort weer gaan aanpassen.

Ik acht het mijn plicht om de autoriteiten te verwittigen. Evenwel ik sta
bekend als een plichtverzaker uit luiheid. Misschien komt het er nog van.

Gr JEB

Joop E. Blom