From: Henk Smits
To: nlhpv at ford.il.ft.hse.nl; Wubbe, Leon
Subject: Achterwiel besturing
Date: 31 July 1997 21:47
Hallo

Heeft er iemand ervaring met een ligfiets waarbij de besturing door
het achterwiel plaats vindt in plaats van op het voorwiel.
Dit in verband met het ontwerpen van een zelfbouw.

Bij voorbaat dank

P.S.  Als is welkom Zowel ervaringen als suggesties.

Henkie
Henkie Smits
Blaarthemseweg 14a
Veldhoven 5502 JV