Re: Fietskarverhuur

Hoi Marijke en Edoardo,

Bedankt voor het de tips in ieder geval.

>In mijn herinnering staat er wel eens wat over fietskarren in de Vogelvrije
>Fietser, maar daar heb je misschien zelf ook al in gekeken?
>Je kunt ook adverteren in de VVF of kijken of er misschien een fietskar
>wordt aangeboden. Ze zijn inderdaad erg duur(heb ik gezien)en als je 'm
>weinig gebruikt, waarom dan geen tweedehands...?

Dit zal ik mijn collega zeker vertellen. Ik heb hem inderdaad al een paar
dingen gegeven van de VVF en nog een soort consumenten vergelijk over die
karren.
>Bij Optima Cycles  verhuren we de BoB kar voor Fl.10,- per dag. Dit is
>een eenwielige aanhanger die op bijna iedere (lig)fiets past.

Ik ben misschien niet duidelijk geweest met mijn maltje, daarvoor mijn
verontschuldigingen, maar hij zoekt een fietskar om zijn zoontje in te
vervoeren. En ik denk dat de BoB hiervoor niet echt in aanmerking komt.
Hebben jullie misschien nog andere karren waar wel kleintjes in kunnen?

Ik hoor het graag,

Bedankt alvast voor jullie inspanningen.

Groetjes en fietsze, Patrick
 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN