fietsvakantie

"P.A.H.M. Nootebos" <nootebos at ecn.nl> schreef:

>Wie heeft er sugesties (door ervaring of
>verhalen of een goeie www-site) voor fietstochten in de Pyreneen of in het
>binnenland van Spanje? Cols van meer dan tweeduizend meter worden niet
>geschuwd.

Dan ben je op mijn site op het goede adres!
Op http://www.hacom.nl/~moh/bike.html vind je oa. een beschrijving van een
fietstocht dwars door Spanje. Plus een aantal links naar andere interessante
fietsvakantie sites.

Of neem eens een kijkje op de site van mijn broer Luddo:
http://www1.geocities.com/Baja/2572

Hij heeft er een verslag van een fietstocht door de Pyreneen beschreven.

>Tijdens elke vakantie maak ik een (digitaal) reisverslag die ik eventueel
>naar geinteresseerde kan mailen.

Ja hoor, ik ben altijd geinteresseerd naar reisverhalen van anderen,
zeker als die op een ligfiets zijn gemaakt (ben nl. zoekende naar een
geschikte ligfiets voor fietsvakanties; welke heb jij?)

Groeten,
Minko

                               /=\
 http://www.hacom.nl/~moh/bike.html