Re: Fietskarverhuur

Gert ter Schuur wrote:

> tochtje te maken met zijn zoontje (ruim een half jaar). Het
>
> Kinderfietskarren worden/werden volgens mij verhuurd bij:
> De Zwerfkei in Woerden,
> Wim Kok in Utrecht
> en mogelijk bij Bever Zwerfsport (diverse filialen, o.a. in Den Haag, Rotterdam
> en Utrecht.

Ik weet niet waar je ze wilt huren, maar ik weet dat op Ameland
verschillende fietsverhuurbedrijven, karretjes voor kinderen verhuren.
Misschien dat andere fietsverhuurbedrijven, bijvoorbeeld langs de kust
dat ook doen, kan je er meteen een dagje uit van maken :-)

Sytze

Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands