Re: Fietskarverhuur

Op  5 Aug 97, 8:47 uur, schreef P.A.H.M. Nootebos over  Fietskarverhuur:
> Een collega van mij is driftig op zoek naar een fietskar om een > lekker
tochtje te maken met zijn zoontje (ruim een half jaar). Het

Kinderfietskarren worden/werden volgens mij verhuurd bij:
De Zwerfkei in Woerden,
Wim Kok in Utrecht
en mogelijk bij Bever Zwerfsport (diverse filialen, o.a. in Den Haag, Rotterdam
en Utrecht.

Overigens heeft er in het blad Op Pad ook een hele test gestaan van dit soort
karren. Mogelijk
dat ze bij de A.N.W.B. ook informatie hebben over mogelijke verhuurders en
leveranciers.

Groeten Gert ter Schuur.