Re: Zweetrug

De lengtegoot en het bovenste gat van mijn Hurrizitje hebben geen schuim,
maar gat boven zich. Geen klappen tegen de ruggegraat en hij is minder
zweterig dan mijn rugzak... Ik ben er tevreden over. Challenge zelf geeft
er ook nog een open schuim bij, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Bovendien schermen frame en achterdrager mijn rug bijna helemaal af tegen
vuil van het achterwiel.

Groets Ludger

*****
Ludger Offerhaus