Re: Fietskarverhuur

Bob met Baby??
Niet doen! De BOB is voor fietsen prima, maar hij gaat noral heen en weer
(leunend in bochten en zo), dus volgens mij wordt je er als menselijk wezen
waarschijnlijk goed misselijk in. Een tweewieler rijdt veel rustiger!
Vraag Mark Maier eens waar hij mee rijdt (of is die nog steeds op vakantie?).

Groets Ludger

>P.A.H.M. Nootebos wrote:

KNIP
>Bij Optima Cycles  verhuren we de BoB kar voor Fl.10,- per dag. Dit is
>een eenwielige aanhanger die op bijna iedere (lig)fiets past.

*****
Ludger Offerhaus
Berlijn
*****