Re: Nieuw - Ligfiets Chat

On  7 Aug 97 at 18:24, bart wrote:

> [knip]
>
> Werkt goed!
> Een leuk initiatief, maar wat is precies (of minder precies) het
> voordeel t.o.v. IRC?

Met IRC ben je helemaal afhankelijk van een IRC server (dacht ik).
Met Java heb je te maken met een stukje software op de Web server en
een stukje client. Voor de gebruiker maakt het waarschijnlijk weinig
verschil (in werking) maar voor de 'provider' is het erg gemakkelijk.
Overigens draait de software nu ergens in Zweden en kan het voorkomen
dat er ineens een nieuwsgierige 'buitenlander' op de lijn zit. Ik ben
bezig om de software bij ons op de server te krijgen, zodat we daar
geen last meer van hebben.

Groeten,

--
 Wilbert Scheer,               --  0