Re: Nieuw - Ligfiets Chat

Alte de Boer wrote:

> Een boel rare snuiters op de chat box.

Oeps. Sorry voor mijn voorgaande, beetje cryptische berichtje. Het was als
email aan Wilbert bedoeld -- even niet opgelet. Toen ik de chatbox
uitprobeerde rolden er ineens een Singaporees en een of twee Brazilianen
door de box, die zich beklaagden over het feit dat er Nederlands werd
gesproken en van ligfietsen al helemaal nooit gehoord hadden.

Groeten,
Alte