Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

Geacht nlhpv forum,

Al een tijdje 'lurk' ik hier als ligfietser-wannabee en volg de discussies
met grote belangstelling. Nu heb ik echter sinds een week een tweedehands,
maar als nieuw, Flevobike (via http://geomatrix.net/ligfiets/markt/,
waarvoor dank) en wil ik me voorstellen. Ik ben een 50-jarige statisticus
in Maastricht die zich al jaren voor ligfietsen interesseert. Het kwam er
nooit van omdat ik steeds de bruikbaarheid in het stadsverkeer
betwijfelde. Totdat ik een keer in Eindhoven zo'n fiets (een Challenge
Cirrus) huurde en een open dag bezocht. Toen werd het
bruikbaarheidsargument verjaagd door pure hebzucht. En nu heb ik er een.
Het oefenen erop verloopt moeizaam maar voorspoedig. Martin Grim en Alte
de Boer hebben me al nuttige adviezen gegeven.

Mijn vrouw wil nu echter ook zo'n fiets, maar voor de mijne is ze te
klein. Op de open dag bij De Liggende Hollander waren er ook maar een paar
fietsen waar ze op paste. Haar binnen beenlengte is 76 cm. Weet iemand of
er ook Flevobikes gemaakt worden die voor haar geschikt zijn?

Met vriendelijke groet,

Arnold Kester

Arnold Kester                 Arnold.Kester at stat.unimaas.nl