Re: Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

Nee, niet alle flevobikes zijn zo verstelbaar, als de trapas tegen de
voorvorkaanhechting van een gewone 'bike' aankomt houdt het (bijvoorbeeld)
op, korter kan dan alleen nog marginaal door geklooi met het stoeltje. Er
is wel voor iedereen een passende te maken..

Groeten Ludger

PS er bestaat een superkort Hurriframe (op aanvraag bij Challenge).... Voor
de liefhebber van iets kleins snels. En hij past ook in de trein zonder
betalen (met net iets meer moeite dan een flevo).
>Mijn binnenbeenlengte is ook iets van die aard en ik rijd een
>Flevobike Amigo. Volgens mij zijn alle Flevobikes wel zodanig
>verstelbaar dat iedereen erop kan rijden...
>
>Groeten,
>Siem

>Email: sweel at worldonline.nl
>Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/
Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn