Re: Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

On 10 Aug 97 at 21:18, Siem Weel wrote:
> Op 10 Aug 97, 17:25 uur, schreef Arnold.Kester at STAT.UNIMAAS.NL over
> Voorstellen & Flevobike voor korte :

> Mijn binnenbeenlengte is ook iets van die aard en ik rijd een
> Flevobike Amigo. Volgens mij zijn alle Flevobikes wel zodanig
> verstelbaar dat iedereen erop kan rijden...

Sorry, Siem, dat ik me niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt. Ik
bedoelde De Flevobike, De Bike, die met voorwielaandrijving en
20 inch wielen. Die van mij is verstelbaar voor mensen van
pakweg 1.75 tot misschien 1.95 lang. Zij is 1.58 en dat gaat echt
niet. Maar wordt de Bike misschien in twee lengtes gemaakt?

Groeten,

Arnold Kester

   Arnold Kester            <Arnold.Kester at stat.unimaas.nl>
   Department of Methodology and Statistics
   Maastricht University,  6200 MD  Maastricht, Netherlands