Re: ligfiets chat

On  8 Aug 97 at 8:46, Dam, T. van (CSTM) wrote:

Hoi Theo,

> Een nieuw communicatiekanaal kan een uitholling betekenen voor deze
> discussielijst. Het zou jammer zijn als de lijst hierdoor leeg loopt
> als een lekke band. Het zal zo'n vaart wel niet gelijk lopen maar
> ligfietsers gaan soms snel.

Het is mijn bedoeling om de software uit te proberen en het leek me
aardig om daar de ligfiets fanaten voor uit te nodigen. Als het wat
is ga ik er mee door en zal de software bij ons op de server worden
geinstalleerd. Dan ben je ook af van die 'engels sprekenden'.
Mocht het echter zo zijn dat het ten koste gaat van de lijst dan zal
ik kijken wat me dan te doen staat. Ik denk namelijk niet dat dat zal
gebeuren. Om een onderwerp te bespreken moet iedereen online gaan. Ik
denk niet dat dat in Nederland snel zal gebeuren. Ook niet bij
ligfietsers.

Groeten,
--
 Wilbert Scheer,               --  0