Leyetocht vanaf Son en Breugel?

Ik had het plam om a.s. zondag mee te fietsen met de Leyetocht maar dan wel
startend in Son en Breugel. Ik lees dat er redelijk veel ligfietsers mee gaan.
Wie start er in Son en Breugel? Het lijkt me leuker om met een groepje te
fietsen en niet in mijn uppie. Verder zou dat ook een aardige 'regio' meeting
zijn van de emaillist gebruikers....
Ik had zelf het idee om de 75 km route te fietsen...
--

  0
==\_/\-  Peter 'Cool Dad' van Dijck