Re: Rug-aan-rug-tandem

(en die draait, als het goed is, op den duur los (*)).

>(*) Gebeurde op Cycle Vision nog met de "Cycloon" (gele overdekte
>trike), waarin om on duidelijke redenen het trapstel ook achterstevoren
>gemonteerd was.
Dit snap ik niet. Als ik mijn pedalen vastzet dan doe ik een 15tje erop die
ik stil houd en draai ik mijn trappers ACHTERUIT!! Dus losdraaien van de
trappers gebeurt VOORUIT!!! En zo trapt toch iedereen? Of tewel Als je
trapper lagers erg stroef gaan lopen en je kan/wil toch doortrappen, dan
draaien je trappers toch juist los? Wie heeft er eigenlijk zoiets bedacht?
Of ben ik nou gek? (Laat ik die laatste zin anders formuleren). Of zie ik
het niet goed?

Ik hoor het graag.

Groetjes van Patrick.

 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN