Re: Leyetocht vanaf Son en Breugel?

Peter "Cool Dad" van Dijck wrote:

> Hallo allemaal,
> Ik had het plam om a.s. zondag mee te fietsen met de Leyetocht maar dan wel
> startend in Son en Breugel. Ik lees dat er redelijk veel ligfietsers mee gaan.
> Wie start er in Son en Breugel? Het lijkt me leuker om met een groepje te
> fietsen en niet in mijn uppie. Verder zou dat ook een aardige 'regio' meeting
> zijn van de emaillist gebruikers....
> Ik had zelf het idee om de 75 km route te fietsen...

Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal NL-HPV-leden dat meedoet. Kunnen
we hier een inventarisatie houden?
Ikzelf wil in Helvoirt starten (met de trein tot Den Bosch) en dacht aan
75 of 100 km.
Verder kan ik niet heel vroeg starten, want dat red ik niet met de
trein. Ik ben op z'n vroegst om 9.02 in Den Bosch en dan nog 11 km naar
Helvoirt.

Kenmerken: Rode Flevo Racer met ongeveerde bagagedrager.

groeten,
      _____
     |___  |
bart    / /  at dds.nl