vervolg: trappers voor en achteruit

Wie kent de mechanica van los en vastdraaiende trappers wel?? Is dit net
zo'n verhaal als dat van een op tafel draaiend tot stilstand komend glas,
dat draait en waarbij de afgelegde weg (er raakt steeds een klein stukje
van de onderkant de ondergrond) net groter is dan de omtrek van de
onderrand, waardoor het glas anders beweegt dan het draait? (Snapt iemand
deze uitleg? Hopelijk wel) In dat geval geldt voor een te los lager
wellicht weer iets anders dan voor een goed vastzittend of te vast
lager......

Groets Ludger.
En ik maar denken dat mijn pedalen altijd, ongeacht lagerproblemen, blijven
hangen als ik maar braaf vooruit trap.

KNIPKNIP

>Patrick schreef:
>(Marcel schreef

KNIPKNIP

Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn