Re: Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

Ha Arnold

Op 11 Aug 97, 9:11 uur, schreef Arnold Kester over Re: Voorstellen &
Flevobike voor ko:

> bedoelde De Flevobike, De Bike, die met voorwielaandrijving en 20
> inch wielen. Die van mij is verstelbaar voor mensen van pakweg 1.75
> tot misschien 1.95 lang. Zij is 1.58 en dat gaat echt niet. Maar
> wordt de Bike misschien in twee lengtes gemaakt?

Als ik op het plaatje kijk, dan moet het mogelijk zijn hem op maat te
laten maken. Met het 'voorbeen' (waar het draaipunt aan vast zit) kan
je volgens mij varieren in lengte, want op het plaatje in de folder
zit er aardig wat ruimte tussen de achterkant van het voorwiel en het
scharnierpunt...

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl