Re: Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

Niet zo veel nieuws onder de zon:
Dat kende mijn grootvader ook al. Toen heette het nog blokken op de pedalen
(want dat waren het ook, houten blokken die op de pedalen vastgeschroefd
(of gebonden?) waren

Groeten
Ludger

KNIP

>Wat me nu te binnen schiet is dat je wellicht kortere cranks kunt
>gebruiken? Of crank-verkorters

KNIP

Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn