Re: de Leyetocht

Ik kreeg die post ook (en heet blijkbaar opeens K.J. Offerhaus in plaats
van L.J. Offerhaus :-), maar aan wie heb ik die post eigenlijk te danken?
Wie geeft er buitenland-porto uit voor het verspreiden van dit soort
boodschappen???

Groeten
Ludger

>Dag Ger,
>
>Van de week kreeg ik materiaal over de Leyetocht toegestuurd. Althans, ik
>neem aan dat het aan mij was gericht.

KNIP
>Voor alle duidelijkheid,
>Ik heet R-e-n-s-k-e
>En het adres was D-o-s-t-o-j-e-v-s-k-i-singel (was een Russische schrijver,
>en een hele goede - ook nog).
>
>Ik weet nog niet of ik meefiets op mijn Hurri...

Ik weet wel dat ik op mijn Hurri niet mee zal fietsen. Helaas. Op mijn
andere fiets al helemaal niet (maar dat is niet helaas, dat ding is goed
voor stadsritten over loopafstanden).

Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn