Cranks... en korte benen

Moment, ik schreef over blokken op de pedalen, maar die geven niet
hetzelfde effect als verkorte cranks. voor wie lange benen heeft op een te
lange fiets zijn blokken prettiger, dan blijft de voetdraaicirkel dezelfde!
Bij kortere cranks wordt die kleiner. Een passend frame blijft het
makkelijkste, geloof ik.

Groeten (sorry, overactieve meeldag vandaag)
Ludger

Ik definieer mooi als het besef dat er structuur is, zolang je de wetten
niet kent
	(L.Vroman)
Ludger Offerhaus
Berlijn