Re: Voorstellen & Flevobike voor korte mensen?

Ha Arnold

Op 11 Aug 97, 9:11 uur, schreef Arnold Kester over Re: Voorstellen &
Flevobike voor ko:

> inch wielen. Die van mij is verstelbaar voor mensen van pakweg 1.75
> tot misschien 1.95 lang. Zij is 1.58 en dat gaat echt niet. Maar

Wat me nu te binnen schiet is dat je wellicht kortere cranks kunt
gebruiken? Of crank-verkorters, hoewel ik daar niet echt goede
ervaring mee heb. Toen ik een jaar of 12 was, werden die dingen op
mijn fiets gezet omdat ik niet goed bij de trappers kon. Maar om een
of andere reden viel de linkertrapper er steeds af. Ik ben dan ook
benieuwd naar dat verhaal over de los/vastdraaiende trappers...

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/