groeten,
      _____
     |___  |
bart    / /  at dds.nl
       / /
      /_/

Zie subject: ik was van plan de 100km te doen vanuit Son.
Vertrek Son: 8.00-9.00.
Snelheid: vermoedelijk kruis 30, gemiddeld 25 (excl. pauzes).
Fiets: Be-Alleweder.
Vervoer naar Son: per Alleweder vanuit het zuiden (ca 15 km).

Groet,
Arnold.

Het is zeer onzeker maar als ik andere afspraken kan verzetten komen wij
graag met
onze ligtandem. Startplaats wordt dan Son en Breugel.

Arnoud Brouwer

Beste Ger,

Graag wil ik aan de Leyetocht deelnemen met mijn ligfiets.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 75 km met als startplaats Haaren.
Zijn er meer ligfietsers op deze afstand ?
Ik hoop namelijk aansluiting te vinden bij andere tourligfietsers.(is
denk ik gezelliger)
Ook breng ik nog 2 deelnemers mee (mijn vrouw en haar vriendin) voor de
39 km. met rechtopfietsen.

Piet

P.L.A.Zeestraten

enz enz....